Kategoriye Ait Yazılar

aldatma-hikayeleri amator-sex-hikayeleri anal-sex-hikayeleri ensest-hikayeler genel liseli-hikayeler mobil-porno porno-hikayeleri resimli-sex-itiraflari sex-hikayeleri sex-itiraflari sex-resimleri sikis-hikayeleri tecavuz-hikayeleri turbanli-sex-hikayeleri

678 okunma Kızını Sikerken Yengeme Yakalandım – Sex Hikaye

Kızını Sikerken Yengeme Yakalandım – Sex Hikaye

Sıradan bir Cumartesi günüydü. Ögleye doğru amcamın kızı Zeynep geldi, annemin evde olup olmadığını sordu. Ben de evde olmadığını, ama geleceğini söyledim. Zeynep de, “Tamam ozaman beklerim!” dedi. Aradan 10 dakika falan geçti, Zeynep bana durup dururken, “Senden akıyor mu?” diye bir soru sordu. Ben anlamadım ne demek istediğini, “Ne akıyor mu?” dedim. Gülerek, “Sikinden döl akıyor mu?” […]

635 okunma Annem meğer siktiriyormuş

Annem meğer siktiriyormuş

herkese selam olsun , benim adım Can, başımdan geçen gerçek olayları anlatıp anlatmama konusunda tereddütte kaldım ama sonunda anlatmaya karar verdim. Annem biraz genç yaşta evlenmiş. Annemle babam ben 2 yaşındayken boşanmışlar. O günden beri annem bütün hayatını bana adadı. Annem eczacıdır. İşinde zamanla ilerledi villada falan oturmaya başladık sonra beni ilkokuldan beri hep özel […]

706 okunma Bakire Kız Kardeşim Bekaretini Bozdum – Bakire Hikaye

Bakire Kız Kardeşim Bekaretini Bozdum – Bakire Hikaye

Selam arkadaşlar, size yaşadığım dönem çok müthiş zevk duyduğum bir hikayemi anlatacağım. Ben 28 yaşındayım kız kardeşim ise 26 yaşında. İkimiz de halen evlenmediğimiz için ailemizle birlikte yaşıyoruz. Bir gün  annem ve babam gece kalmalı bir misafirliğe gitmişti. Kız kardeşim ve ben evde yalnız kalmıştık. Yıllardır kadına olan açlığım artık kardeşimi bir kadın olarak görmeme […]

662 okunma Yengem ile unutulmaz bir seks – Ensest Hikayeleri

Yengem ile unutulmaz bir seks – Ensest Hikayeleri

Havalimanına gelmiştik. Yengem kolumu sıkı, sıkı tutuyor, yeni kalkış yapan havada ki uçağa bakıyordu. İç terminale doğru gidiyorduk. Yengem; -Kuzey çok korkuyorum geri mi dönsek? -Yok artık sensiz mi gideceğim İzmir’e? -Git ne olacak ki? Olmaz dercesine kafamı yukarıya kaldırıp, indirdim. Elini sımsıkı tutuyordum. Oda korkudan elini tuttuğumu bile bilmiyor, farkında değildi. Hiçbir eşya götürmediğimiz […]

681 okunma Nişanlımın Annesi İle Sikiştik – Ensest Hikaye

Nişanlımın Annesi İle Sikiştik – Ensest Hikaye

Been ve nisanlım canan, cananların istanbulda yasayan annesi hülya ve cananın uvey babası burhanı ziyarete gitmistik. Daha evlenmemize iki yıl falan vat. Ankarada yasıyoruz. İki gun kalmıstık ve son gecemizdi. Gecen iki gecede de odalarımız yanyana oldugundan burhanın ve hulyanın sevisme seslerini duyup acayip heyecanlanıyor deli gibi sevismistik. Son oturmus dordumuz de viskilerimizi yudumluyorken burhan […]

291 okunma Yengemi Saatlerce Pompaladım

Yengemi Saatlerce Pompaladım

benim bi tane yengem var ama resmen rus kadınları gibi bir vücuda sahip diyebilirim. O kadar seksi ve gülüşü güzelki bana yakınlığıda ayrı bir güzel, Herneyse yengemi sürekli banyoda düşünürken 31 çekerek boşalırdım. Ama en sonunda o güzel götüne ve amınada ulaşabildim. hikayem gayet açık ve ateşli dakikalar içerir. 18 yaşından küçüklerin okumamasını öneririm. Herkese […]

368 okunma Yengemle seks keyfi

Yengemle seks keyfi

Ben 26 yengem 35 yaslarinda minyon sozde kapali bi bayandir daha once 1 evlilik yapmis ve bu 2evliliklerineyse zaman zaman yengemle bi araya gelmelerizde bana karsi sicak tavirlar icindeydi bazen garip geliyordu bana ama kotu dusunemiyordum neyse ufak tefek olaylarla 4 yıl geldi gectibi gun tlf num caldi arayan oydu hayirdir falan dedim yanlis oldu […]

642 okunma Göt Hastası Sapık Komşum Beni Mahvetti – Porno Hikaye

Göt Hastası Sapık Komşum Beni Mahvetti – Porno Hikaye

Merhaba benim adım Arife. 55 yaşında, hafif kilolu, fazlada güzel olmayan, kendi halinde, evli bir kadınım. Yıllardır kocamla sevişiriz, 4 çocuğum ve bir torunum vardı, şimdide 2. torunum oldu. Beni siken komşum Mert ise 29 yaşında. O da evli. Onunda karısı fazla güzel değil ve 2 çocuğu var. Mert yıllardır beni arzular dururmuş, bense onu […]

480 okunma Götümün İlk Defa Yarak Yemesi – Gay Hikayeleri

Götümün İlk Defa Yarak Yemesi – Gay Hikayeleri

Ben de şimdi gençliğe geçiş döneminde yaşamış olduğum anılarımdan birini anlatacağım. Şehirde doğmuş şehirde büyümüşlüğün vermiş olduğu bir özlemle köy yaşamına özentim vardı, köy yaşamını seviyordum. O bakımdan yaz tatillerinin büyük bir bölümünü köyde geçirirdim. Köyde, yaşıtım olan akrabalarım vardı, onlarla hoşça vakit geçiriyorduk. Celal isimli teyzemin oğlu vardı, benden 3 yaş büyüktü. Sedat isimli dayımın oğluda […]

582 okunma Babamın Koca Yarrağı – Seks Hikayeleri

Babamın Koca Yarrağı – Seks Hikayeleri

Slm dostlar ben can başımdan geçen bir vakaı anlatmak istiyordum size. Ben gay olmayı çok istiyorum, kimi zaman bu rüyalarıma giriyor ve rüyamda götümü siktirmediğim erkek kalmıyor. Doğal olarak bu kadar arzulu olunca gay olmak kaçınılmaz olur. Sonunda istediğimi oldum da fakat eylemsiz değilim. Şu sıralar götten yiyecegim yarrak bulamıyorum, göt deliğim hayvanlar şeklinde yarrak […]

391 okunma Yengemin Dokunulmamış Göt Deliği

Yengemin Dokunulmamış Göt Deliği

Merhaba arkadaşlar. Ben İstanbuldan Erdem. Birgün dayımları ziyarete gittim. Kapıyı çaldım ama açan olmadı. İkinci kez çaldığımda kapı açıldı. Açan ise dayımın küçük oğluydu. “Evde kimse yok mu?” dedim. Yiğenim kem küm etti, ne yapsın çocuk daha 4 yaşında. Anladığım kadarıyla annesinin banyo yaptığını, babasının da evde olmadığını söylemeye çalışıyordu. İçeri geçip oturdum. 5-10 dakika […]

322 okunma Yakın arkadaşım ile sikiştik – Sikiş Hikaye

Yakın arkadaşım ile sikiştik – Sikiş Hikaye

Mrb arkadaslar anlatacagım olay bundan 2 sene önce oluyor. en yakın arkadasımın dogumgunu partisindeydim.içki olayı zaten şelale olmuş gidiyo herkes kafa.en ayık ben varım. dedim ya en yakın arkadsımdı, senelrdir hastayım ona.olamaz böyle bi canlı. derken arkadas iyice kafayı buldu ayıltamıyoruz. .ben ilgilenirim. dedim icerdeki sarhoş arkadaslara, zaten sızmalarına az kalmıştı batuhanın (benimki) yanında onları […]

523 okunma Zorka Arkadaşımı Siktim – Tecavüz Hikayeleri

Zorka Arkadaşımı Siktim – Tecavüz Hikayeleri

Merhaba Azgın İnsanlarlar Size Sevgilimi Nasıl Zorla Siktiğimi Anlatıcam Peçetenizi Alın ve Hazırlanın Adım Emir 19 Yaşındayım Ve Sevgilim Buse Oda Benden 1 Yaş Küçük 18 Yaşında Harika Vücut Hatlarına Sahip Bir Kız Buse İle 2 Senelik Bir İlişkimiz Vardı Herşey Yolunda Gidiyordu Aslında Ama Ben Artık Sikişmek İstiyordum Para Verip Yapmaktansa Kendi Sevgilimi Sikerdim […]

122 okunma Hayatımın Sikişini Çek Cumhuriyetinde Yaşadım!

Hayatımın Sikişini Çek Cumhuriyetinde Yaşadım!

Merhabalar, adım Behzat. İşyerimin talimati ile Çek Cumhuriyetine gitmek zorundaydık, orda kurulu olan fabrikaları denetleme amacı ile. Alman iş arkadaşım Joachim ile birlikte araba ile gümrük kapısına yaklaştık. Kapıya geldiğimizde, gümrük memuru bir bayan, bizden, önce passportlarımızı istedi, daha sonra arabadan inmemizi ve bagajı görmek istediğini söyledi. Aynen uyguladık. Bu arada şunu belirteyim: iş seyahati […]

166 okunma Komşumun karısı benim karım oldu

Komşumun karısı benim karım oldu

Adım Bulut, mersinde yaşıyorum. yaşım 32. başımdan geçen olayı bir ay önce yaşamdım. eşim aslı ile 2 yıldır evliyiz. mutlu bir evliliğimiz var. 6 ay kadar önce yan daireye yeni evli bir çift taşındı. işim gereği sabah erken gidip akşam geç saatte geldiğim için komşularımı hiç görmemiştim. Birgün akşam eve geldiğimde eşim birazdan çay içmeye […]

126 okunma Otobüste surtunerek bosaldim

Otobüste surtunerek bosaldim

Sizlere sıcak bir Temmuz günü başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. İ.E.T.T. otobüslerinden biri ile Akmerkeze gidiyordum. Otobüs oldukça kalabalık idi. İnsanlar neredeyse Üst üste yolculuk ediyorlardı. Arkalara doğru ilerlemeye çalışıyordum.Ama ne mümkün..Bir yere gelince takılıp kaldım. İyi ki de kalmışım.. Hiç aklımda yokken, otobüsün sağa sola salınım yapması ve de çukurlara girip çıkması sonucu, önümdeki tatlı […]

453 okunma Bekaretimi Enişteme Verdim Mutluyum

Bekaretimi Enişteme Verdim Mutluyum

Selam; adım Selcan, 23 yaşındayım, bekar bir bayanım. Kumral, 1.65 boylarında, normal kiloda biriyim. Hikayem, kuzenimin kocası Kenan’la yaşadıklarımızla ilgili. Kenan 34 yaşında, esmer, tam bir Türk erkeği. Aslında ilk zamanlar onunla ilgili hiç bu tip düşüncelerim yoktu. Bir gün Mardin’e geldiklerinde, kuzenimin kocası akşam benden bilgisayarımı istedi. Ben de verdim bilgisayarımı. Kenan yaklaşık 1 […]

111 okunma Muhteşem Çarşaflı Hatun – Sex Hikayeleri

Muhteşem Çarşaflı Hatun – Sex Hikayeleri

Üniversiteyi Yozgat’ta okuduktan sonra iş bulmuş ve İstanbul’a hemen dönmemiştim. Özel bir şirkette hesap kitap işlerinden anlayan biri olarak her işe koşuyordum. Çok kazanmıyordum ama kira ve diğer masraflarımın üstüne biraz para kalıyordu yine de. İstanbul’daki baba mirası evden de kira geliyordu. Niyetim burada biraz para biriktirip İstanbul’a dönmek ve orada bir iş bulmaktı. Ki […]

608 okunma Eniştem götümü yalayıp soktu –  Ensest Hikaye

Eniştem götümü yalayıp soktu – Ensest Hikaye

İsmim Leyla. 40 yaşımda, evli, balık etli, çok güzel dolgun dik göğüslere, güzel pürüzsüz vücuda, yuvarlak kalçalara, sütün gibi bacaklara sahip, beyaz tenli bir kadınım. Kocamla hiç bir konuda anlaşamıyoruz, halen cahilin tekidir. 9 cm siki var, kendi de zaten ufak tefek bir adamdır. Kocamla anlaşarak ayrılmaya karar verdik ve beni kızkardeşimin evine bıraktı gitti. […]

384 okunma Mükemmel bir seks oldu – Sex Hikaye

Mükemmel bir seks oldu – Sex Hikaye

Kazasker`deki evimden karşıdaki okuluma gitmek için her zaman Kadıkoy`den Beşiktaş vapuruna binerdim, hemen hergun aynı saattekı (9.15) vapurda tabii ki bazı insanlarla goz aşınalığınız oluyor. Ben ise her sabah görmekte olduğum bir çocuğa kafamı takmıştım. Onun da Üniversite öğrencisi olduğu belliydi, inanılmaz havalı bir tipti, saçlar hep jöleli, kıyafetler kıyak, üstelik inanılmaz çekici.Ama böyle bir […]

436 okunma İlk Defa Grup Sex Yaptık

İlk Defa Grup Sex Yaptık

slm daha önce burada anılarım yayınlandı bu anım daha yeni 2 gün önce yaşadım işyerimde nette sohbet sitesinde dolaşoyordum bir erkek selam verdi ve konuşmaya başladık konu sex e geldi karısını anlatıyordu sordum bana dedi ki benimki çok küçük iyi sikemiyorum ve hemen boşalıyorum dedi ve nerede oturdugunu sorugumda aynı yerde oturuyordu inanamadım ben izmirde […]