Sex Hikayeleri

1 sene önce - Admin Ekledi - 1237 Kez Okundu

Annem meğer siktiriyormuş

herkese selam olsun , benim adım Can, başımdan geçen gerçek olayları anlatıp anlatmama konusunda tereddütte kaldım ama sonunda anlatmaya karar verdim. Annem biraz genç yaşta evlenmiş. Annemle babam ben 2 yaşındayken boşanmışlar. O günden beri annem bütün hayatını bana adadı. Annem eczacıdır. İşinde zamanla ilerledi villada falan oturmaya başladık sonra beni ilkokuldan beri hep özel okulda okuttu. Olaylar bundan 8 sene önce başladı. Annemden bahsetmek gerekirse bundan 8 sene önce annem Berrin, 32 yaşında yaşında 162 boyunda 55 kg ağırlığında beyaz tenli dolgun göğüs ve kalçalara sahip güzel bayandı. O zamanlar ben 8.sınıfa gidiyorum ve yaşım 18 di, sınıfta Yusuf adında kardeş sayılabilecek kadar samimi olduğum arkadaşım vardı. Ayrıca yakışıklı ve zengindir. Yusuf her pazar bizim villaya gelip ders çalışırdık.

Annem genelde evde biraz dekolteli elbise ve mini etek yada dar taytla dolaşır, Yusuf bize her pazar gelir ve gözü ara sıra annemin kalçalarına kayardı ders çalışmamız bittiği zamanlarda Yusuf sürekli annemle muhabbet ederdi sürekli annemin güzelliğinden bahsedip ona güzel iltifatlar ederdi Annemde teşekkür ederim canım tatlım diye karşılık verip yanağından öperdi. Yusuf gerçekten haklıydı annem Berrin çok güzel bir kadın bana o zamanlar verse kesinlikle hayır demezdim oğlu olduğum için vermezdi de. Özellikle kalçaları çok güzeldir yuvarlak olduğundan dar kotta ve taytta çok güzel gözüküyor. Yusuf bana sürekli annen çok güzel bir kadın nasıl sevgilisi olmaz diye sorardı bende evet sevgilisi yok dedim ve sana verse hayır demezsin dimi diye laf attım Yusufta emin ol hiç affetmezdim günlerce üzerinden kalkmazdım diye cevap verince şaşırdım o sıra sikinin kalktığını gördüm ve annem aklına mı geldi dedim o da evet dedi Berrincim bunu gördüğü zaman ne yapardı dedi ve sikini açtı penis büyütücü mü kullandı bilemem ama gerçekten büyük ve kalındı. Bu soru karşısında susmayı tercih ettim. Ve Yusuf bana dedi sen benim en iyi arkadaşım olduğun için annene sünmedim eğer izin verirsen anneni ayarlamak istiyorum dedi.

Annem benim en değerli varlığım onu başka bir erkekle düşünemezdim. Zaten annem şimdiye kadar hiçkimseyi kabul etmedi Yusufu da kabul etmez diye düşündüm ve izin veriyorum dedim ayarlayabilirsen sikersin ayarlayamazsan avucun yalarsın dedim o da tamam dedi. O günden sonra Yusuf anneme karşı daha da ilgi göstermeye başladı daha güzel sözler söyler ara sıra hediyeler alıp onun öpücüğünü alırdı. Yusuf bizde olduğu zamanlar ara sıra oyunlar falan da oynardık doğruluk-cesaretlik falan işte. Bir keresinde bu oyunu oynarken Yusufla annem eşleşti ve Yusuf anneme sordu Berrin abla doğruluk mu cesaretlik mi diye annemde doğruluk canım diye cevap verdi ve Yusuf sordu; Berrin ablacım boşandığından beri hiç sevgilin oldu mu diye sordu annemde hayır canım olmadı dedi ve Yusuf gülümsedi sonrasında annemle ben eşleştik ve ben sordum annemde cesaretlik ve Yusufa göğüslerini ellet dedim başlangıçta duraksadı olur mu ki dedi bende sonuçta bu bir oyun dedim o an Yusuf annemin göğüsleri biraz okşadı ve penisinin kalktığını gördüm annemde gördü ve o da şaşırdı.Akşam oldu ve annem yanıma gelerek Cancım,

Yusufun penisi ne kadar büyük dedi ve bende hoşuna mı gitti dedim cevap vermedi. 15 gün sonra liselere giriş sınavına girdim ve uzun ve maratonlu dönem olduğu için çok yorulmuştum annem yanıma geldi ve canım hadi tatile gidelim dedi bende tamam dedim Antalyada 5 yıldızlı tatil köyüne 10-12 günlüğüne tatile gittik odamıza yerleştik ve annem beyaz bikinisini giydi hadi denize gidelim dedi ama önce sırtıma güneş yağı sür dedi ve bende tamam diyip sürmeye başladım gerçekten çok tatlı vücudu vardı yaşı 32 ama gerçekten pürüzsüz ve selülitsiz bembeyaz bir teni vardı o an Yusuf aklıma geldi ve kendi kendime acaba bu güzelliğe sahip olabilecek mi dedim. Neyse biz denize gittik annemle o gün çok güzel eğlendik ancak bir şey dikkatimi çekmişti 29-30 yaşlarında bir adam sürekli annemi kesiyordu başta annem bunu farketti ama sesini çıkarmadı. Akşam oldu ve biz akşam yemeği için açık büfeye indik güzelce yemeklerimizi yedik ve aynı adam yine çaprazımıza oturdu ve annemi kesiyor annem ara sıra bakışlarıyla karşılık veriyordu. O ara ben anneme odadan telefonumu alıp geliyorum diyip masadan kalktım ve başka bir masaya geçip izlemeye başladım aradan 5 dk falan geçti adam masasından kalkıp annemden oturmak için izin istedi ve adam oturdu önce tanıştılar sonra konuşmaya başladılar bende hiç birşey yokmuş gibi masaya tekrar döndüm ve annem adamla beni tanıştırdı adı adamın adı Kaan imiş. Kaan da yakışıklı karizma adam ve ben onları yalnız bırakmak için diskoya gidiyorum dedim ve onları yalnız bıraktım ve onları gizlice izlemeye başladım.

Kaanla annem büfe restorantdan ayrıldılar ve sahile gittiler kaan annemin elini tuttu ve sahildeki masanın birine oturup konuşmaya başladılar ne konuşuyor bilemem ama annemin yüzü gülüyordu saat 11-12 oldu ve ben odaya gittim yarım saat sonra da annem geldi annem gerçekten mutluydu ve anneme sordum çok mu hoşlandım o da evet biraz hoşlandım dedi. Kaan 30 yaşında şirket sahibi ve tek başına tatile gelmiş dedi bizim iki oda sağımızda kalıyor dedi. Annemle biraz sohnet ettikten sonra uyuduk ve sabah oldu kahvaltıya indik kaanda bizle kahvaltı yaptı ve kahvaltıdan sonra annemle odamıza döndük ve annem ben denize gidiyorum dedi önce duş yaptı ve duştan çıkınca bende dondurma almaya gidiyorum diyip odadan çıktım ve koridorun sonuna saklandım acaba sahiden denize de gidecek diye düşündüm aradan 10 dk geçti annem kapıyı açıp sağa sola baktı ve kapıyı kapatıp beyaz bikinisiyle 2 oda sağımıza gitti ve Kaan kapıyı açtı annemi öptü ve içeri aldı kapının kolunada rahatsız etmeyin yazısı astı bu durum karşısında ben şaşırmıştım. Odaların balkonları birbirine yakın olduğundan bizim odanın balkonunda Kaanın kaldığı odanın balkonuna geçtim perdeler kapalıydı balkonun kapısı aralıktı eğilip konuşmalarını annem Kaanın kucağında oturuyordu bir an annem telefonum odada şarzda kalmış fişini çekip geleyim dedi Kaan peki birtanem bende duşa giriyim dedi annem odaya Kaanda duşa girdi bende o ara odaya girip perdenin arkasına saklandım perdenin boyu uzun olduğu için beni göremezlerdi ve annem içeri girdi yatağa oturdu ve beklemeye başladı.

Kaan duştan çıktı ve annemin yanına oturdu ve iltifatlar etmeye başladı ve annemle kaan dudak dudağa öpüşmeye başladılar ve kaan annemin sütyen bikinisinin iplerini çözüp çıkardı bembeyaz memeleri ortaya çıktı çok güzeldi ve ardından bikinisinin iplerini çözüp onuda çıkardı bembeyaz götü çok güzel duruyordu ve Kaan annemin o beyaz amını yalama başladı 5 dk falan yaladıktan sonra birazda memelerini somurdu. Ardında kaan havlusunu çıkarttı ve onunda büyük penisi vardı ve annem onu ağzına alıp sakso çekmeye başladı deli gibi yalıyordu ardından Kaan annemi köpek pozisyonuna aldı ve amına yavaşça girmeye başladı amı dar olduğundan biraz zorlandı ama zamanla hepsini içine almaya başladı annem kendinde geçecek kadar zevk alıyordu ve defalarca boşaldı sonra sonda bacak omuzda falan birçok pozisyon denediler ve kaan annemin ağzına boşaldı ve annem hepsini yuttu ikiside yatağa yığıldılar. Yarım saat sonra annem kalkıp bikinisini giydi ben odaya gidiyorum aşkım diyip tam kapıyı açacakken Kaan yataktan kalktı ve annemi tuttu çok güzelsin hayatım biraz daha diyip annemin bikinisini tekrar çıkartıp duvara yasladı ve amına tekrar girip çıkmaya başladı ve bir yandan memelerini okşayıp boynundan öpüyordu ve Kaan tekrar dışarı boşaldıktan sonra annem bikinisini giyip bizim odaya gitti ve Kaanda duşa girdi o sıra bende balkondan balkona geçerek bizim odaya girdim annem duştaydı duştan çıktı ve uyudu.

Kaan 5 gün daha tatil köyünde kaldı ve Kaan defalarca anneme çaktı. Ardından Kaan otelden ayrıldı. Günlerden çarşambaydı annemle tekrar otelin plajına gittik saat 5 civarıydı annem denize girelim mi tatlım dedi bende sağol anne sen gir ben odaya gidiyorum dedim ve havlumu aldım odaya gider gibi yapıp duşa kabinlerin oraya saklandım ve annem denize girdi yarım saat sonra yanına 27-28 yaşlarında 3 tane abi geldi ve annemle tanıştılar ve konuşmaya başladılar ne konuştuklarını bilemicem ama abilerin anneme iş attıkları kesindi. İçimden can oğlum yine olanlar olacak dedim bunlar kesin annemi siker dedim ve olacakları mutlaka bir şekilde izlemeliyim dedim gerçi annemi sikilirken izlemek hoşuma gitmezdi ama sonuçta hayat kendi hayatı istediğini yapmakta serbestti benim amacım anneme karşı saf görünerek onun daha rahat hareket etmesini sağlamaktı ama gerçekte cin gibiydim.

Saat 7 ye doğru denizden çıktılar otele kadar konuşa konuşa geldiler ve birlikte asansöre binip katlara çıktılar annem 3. Katta indi abilerde 4. Katta indi. Karnım açtı hemen akşam yemeği için açık büfeye gidip karnımı doyurdum odaya çıkacakken annemle karşılaştım üzerinde sıfır kollu dar dekolteli pembe elbise altına mini kot etek giymiş ve güzel bir parfüm sıkmış çok seksi görünüyordu yemeğe gidelim tatlım dedi bende sağol anne ben yedim tiyatro salonuna gidiyorum dedim annem de tamam tatlım dedi. Annem yemeklerini alıp boş bir masaya oturdu ardında bizim abiler yemeklerini alıp annemin yanlarına oturdular. Sohbet koyu olmalı ki annem sürekli gülüyordu garsonların birini çağırdım ve o 3 abiyi göstererek onları tanıyor musun dedim garson çocukta evet abi tanıyorum dün odalarına bira servis etmiştim öyle tanıştık dedi isimleri akabey, çınar ve cantekinmiş. Üçüde müteahhitlik ve emlak işleriyle uğraşıyorlarmış. Garson çocuğa teşekkür edip yolladım. Yemekler yendi akabey bir dilim yaş pasta alıp annemin önüne koydu ne konuştuklarını bilemicem ama annem büyük bir iştahla pastayı yedi.

Ardından kalktılar ve biraz havuz civarında dolaştıktan sonra annemi otelin diskosuna götürdüler arkalarından gizlice bende girdim önce biralar ve içkiler içildi sonra hepsi sırayla annemle dans ettiler sonra Cantekin dışarıya çıktı sanırım telefonla konuşacaktı peşinden ben de çıktık telefondaki arkadaşıydı sanırım ve şu Cantekin şu sözleri söyledi; Kanka senin villa boşmuydu elimize bir hatun düşürdük ki sorma senden ricam neredeysen gelsem de şu villanın anahtarını senden alsam dedi ve ardından tamam abi 15 dk sonra geliyorum diyip ordan ayrıldı. Sonra ben otelin çıkış kapısına gidip taksi istedim taksici geldi abi dedim işim çıktıda ne zaman biteceği belli olmaz dedim beni bekleyebilir misin dedim taksici önce işlerim aksar falan dedi sonra ben eline 150 lira verince tamam dedi burada beklerim dedi. Ardından ben tekrar diskoya geldim ve içeri girdim anlaşılan annemin kafa içkilerden hafif çakır keyf olmuştu. 20 dk sonra Cantekin geldi kaş göz işareti yapıp gizlice anahtarı gösterdi ve akabey anneme bişeyler söylemeye başladı annem başta kararsız yüz ifadeleri sergiledi ve izin isteyip çantasından telefonunu çıkarıp dışarı çıktı sanırım beni arayacaktı bende hemen arka kapıdan çıktım ve dediğim gibi annem beni aradı tatlım dedi ne oldu inanamayacaksın dedi ben de ne oldu anne dedim üniversiteden eski kız arkadaşlarımla karşılaştım ve beni evlerine davete ettiler ben oraya gidiyorum birbirlerimizle biraz hasret giderelim dedi bende tamam anne dedim. Ardından dördü otoparka doğru yola çıktılar akabey anneme sarılıp yürümeye başladı annemle akabeye sarıldı ardından arabalara bindiler bende taksiye bindim taksiciye şu aracı takip eder misin dedim tamam dedi.

Yaklaşık yarım saat falan yol aldık ve villa evine vardık ben taksiciye parasını verip yolladım. Dördü villaya girdi bende villanın bahçesine girdim acaba eve nasıl gizlice girebilirdim bahçede biraz tur attıktan sonra bodruma inen merdiven gördüm ve şansıma kapı açıktı hemen içeri girip gizlice yukarı çıktım abiler ve annem içkilerini yudumluyorlardı. Annemin kafa iyice çakır keyf oldu ama hala kendindeydi. Saat gecenin 2 si oldu. Akabey annemi alıp kucağına otutturdu ve öpüşmeye başladılar. Çınar ve Cantekin ise yavaşça soyunmaya başladılar. Ardından akabey annemin önce pembe buluzunu çınar ise annemin mini kot eteğini Cantekin ise annemin sütyenini çıkarıp memelerine yumuldu ve akabey ise annemin siyah seksi kilodunu çıkartıp amını yalamaya başladı bir yandan Cantekin ise annemin beyaz poposunu okşuyordu. Sonra annemi domalttılar akabey koca sikini annemin ağzına verip sakso çektirmeye başladı Cantekin ise annemin göt deliğini yalamayıp pamağıyla genişletmeye çalışıyordu ardından Cantekin yere uzandı ve annemi tuttuğu gibi annemin amını sikine oturtup sikmeye başladı Cantekin ise önce sikini anneme sakso çektirip annemin arkasına geçip uzun aletini annemin götüne sokmaya başladı annemin götü Cantekin aletini almamak için ısrar ediyordu annem Cantekin hayır oradan yapma canım acıyor dedi akabey ellerini annemin ellerine kenetleyip annemin ellerini devre dışı bıraktı ve Cantekin biraz zor olsada sikini annemin götüne sokmayı başardı akabey alttan annemin amından pompalayıp ağzına gelen memelerini somururken Cantekin ise büyük bir zevkle annemin bakire götünden pompalayarak götünün bakireliğini bozuyordu. Çınar ise sikini annemin ağzına verip sakso çektiriydu.

Annemi orospu gibi 3 tarafından sikiliyordu gibisini geçtim gerçekten orospuydu. Sabah 7 ye kadar annemi bir güzel sikip hepsi defalarca boşaldılar. Sonrasında akabey annemi kucaklayıp yukarıdaki odanın birine kapatıp aşağı indi ve oda kanepenin birine uzanıp uyumaya başladı ardından yukarı çıkıp annemin bulunduğu odaya girdim akabey sanırım annem bizden habersiz gitmesin diye elini arkadan kelepçeleyip gözünü bağlamıştı sanırım annemde uyuyordu aşağı indim abileri kontrol ettim hepsi uyuyordu sonrasında yukarıya çıkıp fırsat bu fırsat diyip şu orospuyu bende becereyim dedim kapıyı kapatıp kilitledim ardından soyunup annemin yanına geldim sikim taş gibi olmuştu annem yatakta yüz üstü yatıyordu bembeyaz götü kabak gibi ortadaydı önc e sikimi annemin götünün arasına sürtmeye başladım sikim kaya gibi olduğundan deliğini tutturamıyordum ve annem biraz kendine geldi bu kadar yetmez mi ya dedi bende şiişşşttt dedip annemi kaldırıp amını sikime otutturdum amı biraz genişlediği için sikim rahatlıkla giriyordu acaip derecede zevk alıyordum 3 dk böyle gittikten sonra boşalacağımı anlayıp birde götünden sokayım dedim hafif domaltıp götünden girdim ve sanki cennete gelmiş gibiydim bu daha zevkliydi annemin götüne boşalıp onu tekrar yatağa yatırdım birazda memelerini somurdum.

Ardından giyinip çıktım karnım acıkmıştı mutfağa indim dolapta çörek varmış çörek yedikten çatı katına gidip gizli bölmede uyudum kalktığımda sessizce aşağıya inmeye başladım annemin kaldığı odadan zevk sesleri geliyordu annem yine sikiliyordu çaktırmadan bodrum kapısından çıkıp taksiye atlayıp otele döndüm akşam üştü ise çınarla Cantekin otele döndü ler ama annemle akabey ortalıkta yoktu akşam oldu yemeğe indim tabi çınarla cantekinin oturduğu masanın yanına oturdum konuşmalarını dinlemeye başladım dün geceden konuşuyorlardı cantekin; reis bu hatunu birkaç gün bırakmaz hatun neydi öyle gerçekten şarap gibiydi o götüne hasta oldum. Suratına baksan sikmeye kıyamazsın o derece güzel hatun ama ne yapacaksın işte eline düşürünce affetmeden çatır çatır sikeceksin. Ellemede reis bu hatunu birkaç gün daha yesin dedi ve 5 gün daha annem ortalarda yoktu telefonuda kaalıydı ve sonunda annem 7.gün otele geldi ve hemen duşa girdi ve duştan sonra yatıp uyudu bende akşam yemeğini yedikten sonra sahile doğru bu üçünün oturduğunu gördüm bende yanlarındaki boş banka oturup konuşmalarını dinlemeye başladım akabey 7 gün boyunca anneme neler yaptığını hangi pozisyonlarda siktiğini anlatıyordu ve ardından sözlerine şöyle devam etti hatun bana hasta oldu varya ne dediy sem hepsini yaptı ama 2 gün sonra gidiyormuş dedi neyse yarın bir kez daha sikerim diyip kalktılar ve bende odaya gittim annem sanki ölü gibi yatıyordu neyse ertesi gün oldu annemle kahvaltıya indik annem kusurabakma canım kızları nasıl özlediysem 7 gün su gibi akıp geçti şarz aletim olmadığı için sana haber veremedim kusurabakma canım dedi bende ne kusuru anne eğer mutlu olduysan sorun yok dedim annemde şu an çok mutluyum canım dedi. Yemeği yedik ve ben anneme tekne gezisine katılıcam sende katılırmısın dedim annem de yok canım biraz yorgunum denize girerim dedi bende tamam diyip annemin yanından ayrıldım ve annem hemen telefona sarıldı herhalde akabeyi aradı ve annem yerinden kalkıp otele girdi bende peşinden takip ettim annem akabeyin odasına geldi akabey kapıyı açtığı gibi annem akabeyin dudaklarına yapıştı ve içeri girip kapıyı kapattılar.

Bende tekne gezisine katıldım akşam 8 civarında geldim annem duştan yeni çıkmıştı. Ve böylikle tatilimizi tamamlayıp evimize döndük. Annem yediği yarrakların tadıyla daha da mutluydu ve benim girdiğim sınavın sonuçları açıklandı ve kazandığım okula arkadaşım Yusuf ile kaydımı yaptırdık ve yine aynı sınıfa düştük. Yusuf yine bize gelip annemle sohpet ve iltifat edip hediyeler alırdı. Ve ne olduysa bundan sonra olmaya başladı annemin işlettiği eczane 4 ay sonra iflas etti ve 296 bin tl borçlandı villamızı satsak bile ödeyemezdik annem çok üzgündü Yusuf bize gelip annemi teselli ederdi annemde Yusufun omzuna yatıp ağlardı çok çaresizdi. Ve 2 gün sonra Yusuf bana geldi seninle özel olarak konuşalım dedi bende tamam dedim ve Yusufla konuşmaya başladık bana dedi borcunuzu kapatabilirim dedi babam bana bankaya yüklü miktarda para yatırdı biliyorsun biz çok zenginiz dedi ama bir şartım olacak dedi ben de ne dedim, biliyorsun anneni çok arzuluyorum onun tüm borcunu kapatıp ona s ahip olmak istiyorum dedi. Zaten Kaan ve 3 abi anneme tatil köyünde defalarca çaktı Yusuftan mı esirgicem diye düşünüp tamam dedim. Ama annemle senin konuşman lazım dedim o da tamam dedi. Akşam Yusuf bize geldi ve bende ağız oyunu yaparak niye geldim kardeşim bende bu akşam arkadaşta kalıcaktım dedim Anneme sordum anne bu gece arkadaşta kalabilir miyim diye sordum ve annemde tamam canım kalabilirsin dedi. Yusufta Berrin ablayla sohpet edip giderim dedi ben evden çıkar gibi yapıp dış kapıyı kapattım ve saklanıp konuşmalarını dinlemeye başladım. Yusuf annemi sürekli teselli ediyordu ara sıra da iltifat ediyordu ve Yusuf konuya başladı Berrin ablacım durumunu biliyorum bende çok üzgünüm istersen sana yardım edebilirim dedi. Annemde nasıl yardım edeceksin canım diye cevap verdi.

Yusuf, berrincim biliyorsun biz çok zenginiz bankada bir sürü param istersen tüm borcunu kapabilirim dedi. Annem gülümsedi ve sahi mi diye Yusufun boynuna sarıldı sonrasında annem ne karşılığında peki dedi. Yusufta bunun karşılığında sana yıllarca sahip olacağım dedi. Annem duraksadı ve benden istediğin şey bana biraz tuhaf geldi. Yusufta neden peki dedi. Annemde sen Can’ın en samimi arkadaşın Can’ın yüzüne nasıl bakarız dedi ve ayrıca benden küçüksün ben 32 yaşıma girdim sende daha 16 yaşındasın diye cevap verdi. Yusufta Can bir şeyin farkına varmaz sen bana güven dedi ayrıca yaşında hiç önemi yok kimse de bunu bilmez seninle karı koca hayatı yaşarız dedi. Annemde biraz duraksadı ve teklifi kabul etti. Yusuf anneme hadi artık o güzel vücudunla tanışmak istiyorum hayatım dedi gece uzun hem Can bu akşam arkadaşında kalacak o bu gece eve gelmez dedi ve annemde tamam aşkım dedi birlikte ayağa kalktılar ve çatı katındaki odaya girdiler bende yandaki odaya girdim 2 oda arasında ufak bir cam bölme var oda karanlık olduğundan seyrettiğim fark edilmezdi. Annem Yusufun kucağına oturup öpüşmeye başladılar bu arada

Yusuf annemin göğüslerini okşuyordu sonra Yusuf annemi ayağa kaldırıp onu soymaya başladı önce sıfır kollu siyah badisini sonra da siyah sütyenini çıkartıp beyaz memelerini somurmaya başladı sonda taytını ve altındaki g-stringini çıkartıp bembeyaz poposunu okşamaya başladı ve çok güzelsin dedi ve ardından yusufta soyundu ve koca aletini çıkarttı annemin gözleri birden açıldı ve çok büyük bu dedi sonda Yusuf annemi duvara yasladı göt deliğini yalamaya başladı ve sonra Yusuf iri penisini annemin götüne sokmaya başladı Yusuf penisiyle fazla zorlamıyordu sadece annemin göt deliğine bastırıyordu ve memelerini okşuyordu ve Yusuf anneme daha önce götünden yemişmişdin diye sordu annemde boşver sen dedi ve çok zevk alıyorum dedi sonra Yusuf penisini annemin poposundan çıkartıp annemin amını yalamaya başladı ve sonrada Yusuf penisini annemin ağzına verdi penisi uzun ve kalındı annem sakso çektinten sonra köpek pozisyonu aldı ve Yusuf annemin amına girmeye başladı başlangıçta biraz zorlandı ama zamanla amı genişledi Yusuf pompaladıkça annem zevkten inliyordu ve boşalıyordu. Yusuf anneme sabaha kadar çaktı ve ertesi gün Yusuf okula gelmedi ve verdiği sözü tutup annemin bütün borcunu kapattı.